Customer Care Manager

Warszawa

Poszukujemy osoby na stanowisko Customer Care Manager, która będzie w sobie łączyć umiejętności sprzedażowe, marketingowe oraz techniczne. Na tym stanowisku będziesz wspierać dział sprzedaży online, dbać o relacje z klientami, pomagać w rozwiązywaniu problemów z użytkowaniem platformy sprzedaży dmsales.com, a wszystko to przy wsparciu naszego wspaniałego zespołu.

Aplikuj do nas, jeśli:

  • Cenisz sobie pracę z klientem i nie boisz się nowych wyzwań
  • Umiesz wyciągać wnioski z zachowania klientów, testować sposoby dotarcia od nich
  • Masz doświadczenie w sprzedaży i dodatkowo pasjonujesz się branżą e-commerce
  • Stawiasz na rozwój osobisty i doskonalenie swoich umiejętności.

a ponad to :

  • Masz doświadczenie w email marketingu
  • Masz doświadczenie w supporcie technicznym
  • Znasz zagadnienia związane z marketingiem i sprzedażą przez internet (email marketing, display, social selling, facebook ads, adwords itp)
  •  Umiejętnie obsługujesz narzędzia webowe typu Intercom

Rekrutację przeprowadzą

Tomasz Dziobiak

CEO

Zobacz profil
Marta Tupaczewska

Head of HR & Administration

Zobacz profil

Zainteresowaliśmy Cię? Podeślij swoje CV.

To może być początek pięknej przygody.