Specjalista ds. wzrostu w DMSales

Warszawa - praca hybrydowa (B2B, zlecenie, etat)

DMSales to system do automatyzacji procesów marketingu i sprzedaży B2B. Usługa jest świadczona w modelu SAAS (software as a service)  w chmurze dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Do działu marketingu szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. wzrostu, która będzie w sobie łączyć umiejętności marketingowe i analityczne. Jeśli lubisz analizę zachowania klientów oraz ich doświadczenia, a narzędzia Google Analitycs lub  HotJar nie mają tajemnic  to stanowisko jest dla Ciebie!

Co będzie należeć do Twoich obowiązków?

  • Analiza zachowań użytkowników strony internetowej przy użyciu narzędzi, np. Google Analytics, HotJar, Microsoft Clarity
  • Prowadzenie projektów optymalizacyjnych w zakresie zwiększenia konwersji między innymi w oparciu o analizę słów kluczowych
  • Wprowadzanie zmian w treściach produktowych na stronie www.dmsales.com oraz ich uprzednie przygotowywanie wraz z działem rozwoju
  • Monitoring i analiza konkurencyjności rynkowej usług DMSales
  • Definiowanie wymagań do funkcji stanowiących o przewadze konkurencyjnej usług DMSales
  • Współuczestnictwo w projektach rozwojowych i zarządzanie roadmapą zmian na stronie dmsales.com
  • Odpowiedzialność za skalowanie ilości pozyskanych klientów na podstawie analizy zdarzeń, mogących pozytywnie wpływać pozyskanie użytkowników

Aplikuj do nas jeśli:

  • Wiesz na czym polega  zarządzanie doświadczeniem użytkownika (ux) i powiazanie go treściami, które wyszukuje np. Google
  • brałeś udział w projektach, gdzie współtworzyłeś serwis cyfrowy np. sklep internetowy, czy inną aplikację internetową
  • pasjonuje cię SEO i potrafisz wykorzystywać trendy poszukujących  informacji
  • cechuje Cię kreatywność oraz niestandardowa realizacja powierzonych zadaniań
  • Potrafisz pracować w zespołach rozproszonych i za pomocą narzędzi do pracy zdalnej
  • Nie masz problemu z tworzeniem treści lub prowadzeniem webinaru produktowego

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie, możliwość wyboru formy zatrudnienia i ścieżki kariery (ekspercka, menedżerska),
  • Dostęp do narzędzi informatycznych niezbędnych do efektywnej i satysfakcjonującej hybrydowej pracy takich jak Slack, Pakiet Office 365, Basecamp, Calendly,
  • Wynagrodzenie w widełkach od 5000 zł brutto do 6500 brutto
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, które pozwolą Ci doskonalić warsztat zawodowy
  • Możliwość współtworzenia nowatorskich rozwiązań z obszaru cyfrowego marketingu i sprzedaży opartych o AI i Big Data
  • Spotkania integracyjne – aktualnie online i te offline 😉 oraz wsparcie mentorskie kierownika działu (nawet zdalnie nie będziesz sam)
  • Kartę multisport, wewnętrzne konkursy i inne benefity umilające pracę zdalną oraz dostęp do opieki medycznej
  • Współpracę z doświadczonym zespołem w nowoczesnej i innowacyjnej firmie rosnącej 250% rok do roku,
  • Szybszy weekend, bo w piątki pracujemy krócej

Świetną i przyjazną atmosferę pracy w dynamicznej firmie (zobacz nas na insta)

Rekrutację przeprowadzą

Tomasz Dziobiak
Tomasz Dziobiak

wspólnik spółki

Zobacz profil

Zainteresowaliśmy Cię? Podeślij swoje CV.

To może być początek pięknej przygody.