DMSales to system do automatyzacji procesów marketingu i sprzedaży B2B. Usługa jest świadczona w modelu SAAS (software as a service) w chmurze dla małych i średnich przedsiębiorstw.
Do działu marketingu szukamy osoby na stanowisko Specjalista ds. wzrostu, która będzie w sobie łączyć umiejętności marketingowe i analityczne. Jeśli lubisz analizę zachowania klientów oraz ich doświadczenia, a narzędzia Google Analitycs lub HotJar nie mają tajemnic to stanowisko jest dla Ciebie!
Co będzie należeć do Twoich obowiązków?
- Analiza zachowań użytkowników strony internetowej przy użyciu narzędzi, np. Google Analytics, HotJar, Microsoft Clarity
- Prowadzenie projektów optymalizacyjnych w zakresie zwiększenia konwersji między innymi w oparciu o analizę słów kluczowych
- Wprowadzanie zmian w treściach produktowych na stronie www.dmsales.com oraz ich uprzednie przygotowywanie wraz z działem rozwoju
- Monitoring i analiza konkurencyjności rynkowej usług DMSales
- Definiowanie wymagań do funkcji stanowiących o przewadze konkurencyjnej usług DMSales
- Współuczestnictwo w projektach rozwojowych i zarządzanie roadmapą zmian na stronie dmsales.com
- Odpowiedzialność za skalowanie ilości pozyskanych klientów na podstawie analizy zdarzeń, mogących pozytywnie wpływać pozyskanie użytkowników
Aplikuj do nas jeśli:
- Wiesz na czym polega zarządzanie doświadczeniem użytkownika (ux) i powiazanie go treściami, które wyszukuje np. Google
- brałeś udział w projektach, gdzie współtworzyłeś serwis cyfrowy np. sklep internetowy, czy inną aplikację internetową
- pasjonuje cię SEO i potrafisz wykorzystywać trendy poszukujących informacji
- cechuje Cię kreatywność oraz niestandardowa realizacja powierzonych zadaniań
- Potrafisz pracować w zespołach rozproszonych i za pomocą narzędzi do pracy zdalnej
- Nie masz problemu z tworzeniem treści lub prowadzeniem webinaru produktowego
Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie, możliwość wyboru formy zatrudnienia i ścieżki kariery (ekspercka, menedżerska),
- Dostęp do narzędzi informatycznych niezbędnych do efektywnej i satysfakcjonującej hybrydowej pracy takich jak Slack, Pakiet Office 365, Basecamp, Calendly,
- Wynagrodzenie w widełkach od 5000 zł brutto do 6500 brutto
- Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, które pozwolą Ci doskonalić warsztat zawodowy
- Możliwość współtworzenia nowatorskich rozwiązań z obszaru cyfrowego marketingu i sprzedaży opartych o AI i Big Data
- Spotkania integracyjne – aktualnie online i te offline 😉 oraz wsparcie mentorskie kierownika działu (nawet zdalnie nie będziesz sam)
- Kartę multisport, wewnętrzne konkursy i inne benefity umilające pracę zdalną oraz dostęp do opieki medycznej
- Współpracę z doświadczonym zespołem w nowoczesnej i innowacyjnej firmie rosnącej 250% rok do roku,
- Szybszy weekend, bo w piątki pracujemy krócej
Świetną i przyjazną atmosferę pracy w dynamicznej firmie (zobacz nas na insta)