W ramach działalności spółki jest rozwijany system do automatyzacji procesów marketingu i sprzedaży b2b. Usługa jest świadczona w modelu SAAS (software as a service) w chmurze dla małych i średnich przedsiębiorstw. W związku z charakterem świadczonych usług powołaliśmy dział – Centrum Sukcesu Klienta, którego misją jest wsparcie przedsiębiorców w budowie skutecznego procesu sprzedaży.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko konsultanta ds. sukcesu klienta, który analizując problemy w procesie sprzedaży naszych klientów, zaproponuje właściwe rozwiązanie wykorzystujące moduły systemu.
Aplikuj do nas, jeśli:
- Jesteś pasjonatem cyfrowego marketingu lub sprzedaży B2B albo chciałbyś rozwijać karierę w tym kierunku
- Masz doświadczenie co najmniej 1,5 – roczne w sprzedaży B2B i pozyskiwałeś lub obsługiwałeś klientów zdalnie, wykorzystując elektroniczne kanały kontaktu w swojej pracy
- Potrafisz identyfikować potrzeby Klientów, rozpoznawać ich obiekcje i budować rozwiązania na zasadzie WIN-WIN.
- Jesteś otwarty na zmiany i kolejne zadania, oraz umiesz aktywnie proponować nowe rozwiązania oraz prezentować postawę, w której dzieli się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami oraz Klientami.
- Posiadasz wiedzę ogólną w zakresie e-mail marketingu, zdalnej sprzedaży, prowadzenia webinarów lub wiesz co to social selling i lubisz automatyzować pracę
- Znasz narzędzia do analizy danych, crm, tworzenia treści czy też kampanii marketingowych
Jest to stanowisko, na którym będziesz:
- Monitorować aktywność użytkowników w zakresie wykorzystywanych funkcji systemu w procesie sprzedaży i na tej bazie tworzyć ofertę licencji systemu
- Aktywnie wspierać prace użytkowników systemu poprzez podpowiadanie rozwiązania,
- Inspirować klientów poprzez tworzenie scenariuszy i rutyn branżowych w systemie, które mogą być potem wykorzystywane
- Szkolić klientów i dzielić się wiedzą wykorzystania systemu w kontekście procesów marketingowo- sprzedażowych,
- Tworzyć kampanie i wspierać działania marketingu B2B dla klientów,
- Weryfikować informacje zwrotne od klientów i przekazywać je do działu rozwoju,
- Weryfikować poprawność działania systemu i aktywnie brać udział w testach razem z działem rozwoju
- Inicjować rozwój funkcji systemu i nadzorować wdrożenie nowych zmian funkcjonalnych
- Aktywnie doskonalić wiedzę z zakresie nowoczesnego marketingu i sprzedaży B2B
Co oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie, możliwość wyboru formy zatrudnienia i ścieżki kariery (eksperta, leadera),
- Ułożony proces sprzedaży umożliwiający osiąganie wyników i premii
- Dostęp do narzędzi informatycznych niezbędnych do efektywnej i satysfakcjonującej hybrydowej pracy takich jak Slack, Pakiet Office 365, BaseCamp, Calendly, Kibana
- Wynagrodzenie w widełkach 4500 zł – 5500 zł brutto + premia za wyniki
- Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, które pozwolą Ci doskonalić warsztat zawodowy i szybko wyrównać wiedzę
- Możliwość współtworzenia nowatorskich rozwiązań z obszaru cyfrowego marketingu i sprzedaży
- Spotkania integracyjne – aktualnie online i te offline 😉 oraz wsparcie mentorskie kierownika działu (nawet zdalnie nie będziesz sam)
- Kartę multisport, wewnętrzne konkursy i inne benefity umilające pracę zdalną oraz dostęp do prywatnej opieki medycznej
- Współpracę z doświadczonym zespołem w nowoczesnej i innowacyjnej firmie rosnącej 250% rok do roku,
- Szybszy weekend, bo w piątki pracujemy krócej
- Świetną i przyjazną atmosferę pracy w dynamicznej firmie (zobacz nas na Insta)