Czym jest proces pozyskiwania leadów?

Wszyscy jesteśmy uczestnikami rynku, raz kupujemy, a raz sami sprzedajemy. Realizując komunikację do swoich potencjalnych klientów, chcemy się wyróżnić i zidentyfikować te osoby, lub organizacje które mogłyby rozważyć zakup naszych produktów i usług.

Zatem proces pozyskiwania leadów jest zintegrowanym procesem, opartym o cykl życia klienta i w zależności od pojawienia się intencji zakupu może być gotowy do podjęcia współpracy lub tylko rozważającym zakup.

Przetestuj za darmo »

Wyzwania związane z odpowiednią kwalifikacją leada

Mnogość kanałów i danych związanych z doświadczeniami klientów stawia podstawy problem: jak budować wiedzę o kliencie i wychwycić tę grupę, spośród wielu milionów potencjalnych klientów tak, aby móc skupić uwagę obsługi na wymagających atencji.

Wyróżnienie odpowiednich cech profilu odbiorcy (takich jak zainteresowanie, lub głębokość wizyty na stronie) na pewno znacznie zwiększy prawdopodobieństwo sukcesu w sprzedaży.

Możliwości platformy w procesie pozyskiwania klientów

Wiemy, jak ważna jest wiedza w procesie dotarcia do właściwego klienta, zatem funkcje platformy DMSales są tak pomyślane, abyś mógł odkrywać kim są twoi klienci i dowiedzieć się czego potrzebują, abyś mógł budować wartościową relacje w sprzedaży. Jeśli udostępnisz nam swoją stronę internetową, to będziemy identyfikować podmioty i ich reprezentantów, którzy faktycznie poszukiwały twojej oferty. Na platformie możesz też budować bazy danych twoich potencjalnych klientów, a w nich możesz wybrać swoje persony zakupowe na podstawie ponad 10 000 profili behawioralnych i geodemograficznych

Wykorzystaj też miliony certyfikowanych danych 3 party, aby twoje kampanie marketingowe docierały do wartościowych odbiorców i leadów. Wszystkie dane są zawarte w platformie, ale gdy chcesz wykorzystać do kampanii telefonicznej lub po prostu kontaktu bezpośredniego posiadają certyfikat naszego IOD. Co jest istotne jeśli będziesz chciał wzbogacić biznesowe i konsumenckie bazy danych w ramach swojego systemu CRM

Nasze skrypty wykorzystujące sztuczną inteligencję oraz maszynowe uczenie dbają oto, aby komunikaty np. mailowe docierały we właściwym momencie do twojego odbiorcy. Wierzymy, że budowanie relacji, należy zacząć od dobrego kontekstu – sytuacji, która umożliwi dotarcie z komunikatem w odpowiednim momencie. Dlatego, dzięki danym behawioralnym realizuj automatyczne kampanie mailingowe i SMS napędzane danymi behawioralnymi.

Korzyści płynące z automatyzacji i integracji procesów sprzedaży i marketingu

Dzięki automatycznym funkcjom platformy pozwalamy oszczędzać czas na dotarcie do właściwych osób, wręcz oczekujących od ciebie rozwiązania.

Szczególnie tam, gdzie jest to przydatne, gdy klient jeszcze rozważa zakup twojego produktu, gdy nie jest jeszcze gotów do zakupu możesz wyjść mu na przeciw i pozytywnie zaskoczyć przygotowując ofertę wyprzedzająca jego oczekiwania.

Case studies

Inspiruj się historiami sukcesu organizacji, które uwierzyły, że dzięki danym ich biznes spokojnie i bezpiecznie może rozwińąć skrzydła.