Konsultant ds. sukcesu klienta w DMSales

Warszawa/ Łódź / Katowice/ Chorzów - praca hybrydowa

DMSales to system do automatyzacji procesów marketingu i sprzedaży b2b. Usługa jest świadczona w modelu SAAS (software as a service)  w chmurze dla małych i średnich przedsiębiorstw. W związku z charakterem świadczonych usług powołaliśmy dział  – Centrum Sukcesu Klienta, którego misją jest wsparcie przedsiębiorców w budowie skutecznego procesu sprzedaży.

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko konsultanta ds. sukcesu klienta, który analizując problemy w procesie sprzedaży naszych klientów, zaproponuje właściwe rozwiązanie wykorzystujące moduły systemu DMSales.

Aplikuj do nas, jeśli:

  • Jesteś pasjonatem cyfrowego marketingu lub sprzedaży B2B albo chciałbyś rozwijać karierę w tym kierunku
  • Masz doświadczenie co najmniej 1,5 – roczne w sprzedaży B2B i pozyskiwałeś lub obsługiwałeś klientów zdalnie, wykorzystując elektroniczne kanały kontaktu w swojej pracy
  • Potrafisz identyfikować potrzeby Klientów, rozpoznawać ich obiekcje i budować rozwiązania na zasadzie WIN-WIN.
  • Jesteś otwarty na zmiany i kolejne zadania, oraz umiesz aktywnie proponować nowe rozwiązania oraz prezentować postawę, w której dzieli się wiedzą i doświadczeniem ze współpracownikami oraz Klientami.
  • Posiadasz wiedzę ogólną w zakresie e-mail marketingu, zdalnej sprzedaży, prowadzenia webinarów lub wiesz co to social selling i lubisz automatyzować pracę
  • Znasz narzędzia do analizy danych, crm, tworzenia treści czy też kampanii marketingowych

Jest to stanowisko, na którym będziesz:

  • Monitorować aktywność użytkowników w zakresie wykorzystywanych funkcji systemu w procesie sprzedaży i na tej bazie tworzyć ofertę licencji systemu
  • Aktywnie wspierać prace użytkowników systemu poprzez podpowiadanie rozwiązania,
  • Inspirować klientów poprzez tworzenie scenariuszy i rutyn branżowych w systemie, które mogą być potem wykorzystywane
  • Szkolić klientów i  dzielić się wiedzą wykorzystania systemu w kontekście procesów marketingowo- sprzedażowych,
  • Tworzyć kampanie i wspierać działania marketingu B2B dla klientów,
  • Weryfikować informacje zwrotne od klientów i przekazywać je do działu rozwoju,
  • Weryfikować poprawność działania systemu i aktywnie brać udział w testach razem z działem rozwoju
  • Inicjować rozwój funkcji systemu i nadzorować wdrożenie nowych zmian funkcjonalnych
  • Aktywnie doskonalić wiedzę z zakresie nowoczesnego marketingu i sprzedaży B2B

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie, możliwość wyboru formy zatrudnienia i ścieżki kariery (eksperta, leadera),
  • Ułożony proces sprzedaży umożliwiający osiąganie wyników i premii
  • Dostęp do narzędzi informatycznych niezbędnych do efektywnej i satysfakcjonującej hybrydowej pracy takich jak Slack, Pakiet Office 365, BaseCamp, Calendly, Kibana
  • Wynagrodzenie w widełkach 4500 zł – 5500 zł brutto + premia za wyniki
  • Udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych, które pozwolą Ci doskonalić warsztat zawodowy i szybko wyrównać wiedzę
  • Możliwość współtworzenia nowatorskich rozwiązań z obszaru cyfrowego marketingu i sprzedaży
  • Spotkania integracyjne – aktualnie online i te offline 😉 oraz wsparcie mentorskie kierownika działu (nawet zdalnie nie będziesz sam)
  • Kartę multisport, wewnętrzne konkursy i inne benefity umilające pracę zdalną oraz dostęp do prywatnej opieki medycznej
  • Współpracę z doświadczonym zespołem w nowoczesnej i innowacyjnej firmie rosnącej 250% rok do roku,
  • Szybszy weekend, bo w piątki pracujemy krócej
  • Świetną i przyjazną atmosferę pracy w dynamicznej firmie (zobacz nas na Insta)

Rekrutację przeprowadzą

Urszula Gradowska

dyrektor generalny

Zobacz profil
Tomasz Dziobiak
Tomasz Dziobiak

wspólnik spółki

Zobacz profil

Zainteresowaliśmy Cię? Podeślij swoje CV.

To może być początek pięknej przygody.